Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

AJÁNDÉKKÁRTYÁK:

Ajándékkártyáinkat a ROSETOWNHUNGARY üzletben és a www.rosetownhungary.hu oldalon is felhasználhatod.

Visszaküldés és visszatérítés

MILYEN KÁRTYÁKAT FOGADUNK EL?:

A következő kártyákat fogadja el a ROSETOWNHUNGARY: Visa és MasterCard.

BIZTONSÁGBAN VANNAK A SZEMÉLYES INFORMÁCIÓIM?:

A ROSETOWNHUNGARY garantálja, hogy adataid teljes biztonságban vannak nálunk. Minden információt titkosítva küldünk, hogy biztosítsuk az érzékeny adatok teljes biztonságát. Erről részletesebben Adatvédelmi nyilatkozatunkban olvashatsz.

HOGYAN FIZETHETEK A FUTÁRNAK, HA AZ ÁTVÉTELKOR KÉSZPÉNZBEN FIZETÉST VÁLASZTOM?:

Az átvételkor történő fizetésnél kizárólag készpénzzel tudsz fizetni, kártyát nem tudunk elfogadni. Rendelésed összegét a futárszolgálat munkatársának tudod kifizetni. Hogy megkönnyítsük a tranzakciót, javasoljuk, hogy tarts magadnál a rendelés teljes, pontos összegével megegyező készpénzt (ugyanakkor nem kötelező).

Ha a rendelésed két külön csomagban érkezik, a két csomagot külön-külön kell kifizetned a futárszolgálatnak.

MI TÖRTÉNIK, HA VISSZAKÜLDÖM A TERMÉKET?:

Ha bármely tételt visszaküldesz, ennek ellenértékét az eredeti fizetési módon visszafizetjük neked, a visszaküldés szállítási díjának levonásával. A kártyával fizetett tételek összegét a kártyádra fizetjük vissza, az átvételkor készpénzben kiegyenlített összeg esetén meg kell adnod banki adataidat.

Ahhoz, hogy megadhasd a bankszámla adataidat, kérjünk töltsd ki a csomaghoz mellékelt visszaküldési úrlapot, vagy lépj be a profilodba a rosetownhungary.hu-on, majd Fiókom --> Kártya és fizetési adatok menübe miután befejezted a vásárlást.

Ahhoz, hogy a visszautalás teljesülni tudjon, kérlek figyelj a következőkre

  • a bankszámlának és a ROSETOWNHUNGARY fióknak (regisztrált név) ugyanarra a névre kell szólnia
  • csak magyar bankszámlára tudunk visszautalni.
  • a visszautalás Forintban történik.

ADATHALÁSZ E-MAILEK:

Amennyiben olyan e-mailt kapsz, amelyben látszólag a ROSETOWNHUNGARY kéri, hogy add meg nekünk kártyaadataidat vagy hasonló információidat, felhívjuk a figyelmet, hogy ezeket nem a ROSETOWNHUNGARY küldte. A ROSETOWNHUNGARY kizárólag a te kérdéseidre válaszul kérhet számlainformációt tőled, vagy ha a rendelésed valamely részlete nem világos, de soha nem kérjük el banki adataidat e-mailen keresztül. Kérjük, ne válaszolj az ilyen kérelmekre. Amikor mi e-mailben személyes adatokat kérünk tőled, akkor mindig azt kérjük, hogy telefonon
06 30 603 4429, vagy e-mailben rosetownhungary@gmail.com add meg azokat. Soha nem kérünk olyat, hogy egy hivatkozásra kattintva adj meg adatokat.

Amennyiben bármikor olyan e-mailt kapsz, amelyben hivatkozáson keresztül kérnek adataid megadására, ne válaszolj erre, ne kattints a hivatkozásra, és azonnal töröld a levelet.

Bármikor felhívhatja az Ügyfélszolgálatot e-mailek kérésére.

Mi az az adathalász e-mail?
Az adathalász e-mailek célja, hogy ellopják személyazonosságodat és/vagy vírussal fertőzzék a számítógépedet. Személyes adatokat kérnek, gyakran egy hivatkozásra kattintásra szólítanak fel, és olyan weboldalra vagy telefonszámra irányítanak, ahol személyes adatokat kérnek tőled. A hivatkozás gyakran vírussal próbálja megfertőzni a számítógépedet. Ezt követően a személyes információkkal azonnal visszaélnek például Java vagy Adobe Flash használatával.

HOVA SZÁLLÍTUNK?

Magyarországon megrendelt árukat csak 18. életévüket betöltött személyeknek szállítunk ki magyarországi címre.

MIK A SZÁLLÍTÁSI ÉS KEZELÉSI KÖLTSÉGEK INTERNETES VÁSÁRLÁSKOR?

Minden rendeléshez felszámítunk kézbesítési díjat. A házhoz szállítás esetében ez  990 Ft.

Mivel a ROSETOWNHUNGARY bővíti a termékkínálatát és növeli a készletek elérhetőségét, előfordulhat, hogy a rendelésed több csomagban érkezik. Ez azonban soha nem jár plusz költségekkel.

KI KÉZBESÍTI A CSOMAGOMAT?

A ROSETOWNHUNGARY sok különböző futárszolgálattal dolgozik együtt az egyes régiókban. Magyarországon partner futárszolgálatunk:
GLS

MENNYI IDŐBE TELIK A KISZÁLLÍTÁS?

Rendelésedet a csomag feládásától számított 3-4 munkanapon belül szállítjuk ki.

SIKERTELEN KÉZBESÍTÉS

Amennyiben a futár nem tudja kézbesíteni a csomagodat, valamivel később újból megkísérli annak kézbesítését. Ha ez is meghiúsul, a csomagot rövid ideig a helyi raktárban tároljuk, majd automatikusan visszaküldjük a ROSETOWNHUNGARY-nek.

KÖVESD NYOMON CSOMAGODAT

Ingyenes szállítás a 20000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén.

Amint elkezdjük összeállítani a csomagodat, e-mailben elküldjük a kézbesítéssel kapcsolatos információkat és egy hivatkozást, amelyen az interneten nyomon követheted a csomagodat.

Rendelésedet nyomon követheted a Rendelések menü alatt is, ha bejelentkezel a Fiókom oldalra.