Gyakran ismételt kérdések
AJÁNDÉKKÁRTYÁK:
Ajándékkártyáinkat a ROSETOWNHUNGARY üzletben és a www.rosetownhungary.hu oldalon is felhasználhatod.
Visszaküldés és visszatérítés
MILYEN KÁRTYÁKAT FOGADUNK EL?:
A következő kártyákat fogadja el a ROSETOWNHUNGARY: Visa és MasterCard.
BIZTONSÁGBAN VANNAK A SZEMÉLYES INFORMÁCIÓIM?:
A ROSETOWNHUNGARY garantálja, hogy adataid teljes biztonságban vannak nálunk. Minden információt titkosítva küldünk, hogy biztosítsuk az érzékeny adatok teljes biztonságát. Erről részletesebben Adatvédelmi nyilatkozatunkban olvashatsz.
HOGYAN FIZETHETEK A FUTÁRNAK, HA AZ ÁTVÉTELKOR KÉSZPÉNZBEN FIZETÉST VÁLASZTOM?:
Az átvételkor történő fizetésnél kizárólag készpénzzel tudsz fizetni, kártyát nem tudunk elfogadni. Rendelésed összegét a futárszolgálat munkatársának tudod kifizetni. Hogy megkönnyítsük a tranzakciót, javasoljuk, hogy tarts magadnál a rendelés teljes, pontos összegével megegyező készpénzt (ugyanakkor nem kötelező).
Ha a rendelésed két külön csomagban érkezik, a két csomagot külön-külön kell kifizetned a futárszolgálatnak.
MI TÖRTÉNIK, HA VISSZAKÜLDÖM A TERMÉKET?:
Ha bármely tételt visszaküldesz, ennek ellenértékét az eredeti fizetési módon visszafizetjük neked, a visszaküldés szállítási díjának levonásával. A kártyával fizetett tételek összegét a kártyádra fizetjük vissza, az átvételkor készpénzben kiegyenlített összeg esetén meg kell adnod banki adataidat.
Ahhoz, hogy megadhasd a bankszámla adataidat, kérjünk töltsd ki a csomaghoz mellékelt visszaküldési úrlapot, vagy lépj be a profilodba a rosetownhungary.hu-on, majd Fiókom --> Kártya és fizetési adatok menübe miután befejezted a vásárlást.
Ahhoz, hogy a visszautalás teljesülni tudjon, kérlek figyelj a következőkre
- a bankszámlának és a ROSETOWNHUNGARY fióknak (regisztrált név) ugyanarra a névre kell szólnia
- csak magyar bankszámlára tudunk visszautalni.
- a visszautalás Forintban történik.
ADATHALÁSZ E-MAILEK:
Amennyiben olyan e-mailt kapsz, amelyben látszólag a ROSETOWNHUNGARY kéri, hogy add meg nekünk kártyaadataidat vagy hasonló információidat, felhívjuk a figyelmet, hogy ezeket nem a ROSETOWNHUNGARY küldte. A ROSETOWNHUNGARY kizárólag a te kérdéseidre válaszul kérhet számlainformációt tőled, vagy ha a rendelésed valamely részlete nem világos, de soha nem kérjük el banki adataidat e-mailen keresztül. Kérjük, ne válaszolj az ilyen kérelmekre. Amikor mi e-mailben személyes adatokat kérünk tőled, akkor mindig azt kérjük, hogy telefonon
06 30 603 4429, vagy e-mailben rosetownhungary@gmail.com add meg azokat. Soha nem kérünk olyat, hogy egy hivatkozásra kattintva adj meg adatokat.
Amennyiben bármikor olyan e-mailt kapsz, amelyben hivatkozáson keresztül kérnek adataid megadására, ne válaszolj erre, ne kattints a hivatkozásra, és azonnal töröld a levelet.
Bármikor felhívhatja az Ügyfélszolgálatot e-mailek kérésére.
Mi az az adathalász e-mail?
Az adathalász e-mailek célja, hogy ellopják személyazonosságodat és/vagy vírussal fertőzzék a számítógépedet. Személyes adatokat kérnek, gyakran egy hivatkozásra kattintásra szólítanak fel, és olyan weboldalra vagy telefonszámra irányítanak, ahol személyes adatokat kérnek tőled. A hivatkozás gyakran vírussal próbálja megfertőzni a számítógépedet. Ezt követően a személyes információkkal azonnal visszaélnek például Java vagy Adobe Flash használatával.
HOVA SZÁLLÍTUNK?
Magyarországon megrendelt árukat csak 18. életévüket betöltött személyeknek szállítunk ki magyarországi címre.
MIK A SZÁLLÍTÁSI ÉS KEZELÉSI KÖLTSÉGEK INTERNETES VÁSÁRLÁSKOR?
Minden rendeléshez felszámítunk kézbesítési díjat. A házhoz szállítás esetében ez 990 Ft.
Mivel a ROSETOWNHUNGARY bővíti a termékkínálatát és növeli a készletek elérhetőségét, előfordulhat, hogy a rendelésed több csomagban érkezik. Ez azonban soha nem jár plusz költségekkel.
KI KÉZBESÍTI A CSOMAGOMAT?
A ROSETOWNHUNGARY sok különböző futárszolgálattal dolgozik együtt az egyes régiókban. Magyarországon partner futárszolgálatunk:
GLS
MENNYI IDŐBE TELIK A KISZÁLLÍTÁS?
Rendelésedet a csomag feládásától számított 3-4 munkanapon belül szállítjuk ki.
SIKERTELEN KÉZBESÍTÉS
Amennyiben a futár nem tudja kézbesíteni a csomagodat, valamivel később újból megkísérli annak kézbesítését. Ha ez is meghiúsul, a csomagot rövid ideig a helyi raktárban tároljuk, majd automatikusan visszaküldjük a ROSETOWNHUNGARY-nek.
KÖVESD NYOMON CSOMAGODAT
Ingyenes szállítás a 20000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén.
Amint elkezdjük összeállítani a csomagodat, e-mailben elküldjük a kézbesítéssel kapcsolatos információkat és egy hivatkozást, amelyen az interneten nyomon követheted a csomagodat.
Rendelésedet nyomon követheted a Rendelések menü alatt is, ha bejelentkezel a Fiókom oldalra.